לפניי כמה זמן
דיברנו על יכולות
במדיה היפנית ועל
דמיות עם אותן
יכולות חזקות במיוחד.
דבר נוסף שדיברנו
עליו בכתבה אחרת
היו הנבלים שהדמיות
הראשיות שלנו מתמודדות
נגדם יחד עם
ביצוע היכולות המדוברות.
אך אף אחד
מהדברים האלה לא
קובע שהקרב המצופה
בין אותם דמיות
יהיה מעניין וכיפי.
זה נוגע במשתנים
אחרים ועניין של
ביצוע. משתנים נוספים
יכולים לכלול סביבת
קרב, ומטרות שהקרב
רוצה להשיג. הכתבה הזאת תתחלק
לשניים. קרבות באנימה
ומנגה, ולעומת זאת, קרבות במשחקים,
שהם לרוב בוסים
במשחקים. זאת תהיה
כתבת רשימות נוספת,
כאשר במשחקים הבוסים
יכולים לכלול גם
משחקים אמריקאים. אבל אשתדל להימנע
מזה כמה שיותר)
וידברו בעיקר על
מכניקות הגיימפליי שבהם. ברשימת האנימה
והמנגה, תהיה התייחסות
לקרב עצמו, אך גם מוטיבים
עלילתיים יכולים להשפיע
(וגם בחלק של
המשחקים מוטיבים עלילתיים
יכולים להשפיע, אך זה יקבל
חישוב קטן יותר.
אז... שנתחיל? נתחיל עם הרשימה
של הקרבות באנימה
ומנגה. כרגיל, הקרבות עשווים לכלול
ספוילרים בשבילכם, ובמשחקים אפילו לגלות
לכם איך להביס
את הבוס, אז זוהי אזהרה. כרגיל, הקרבות לא מסודרים על פי סדר ההעדפה שלי אליהם.