יום שישי, 3 בינואר 2014

החיות המקסימות של דארק

החיות המקסימות של דארק- ספיישל אנימנגה
השנה החדשה הגיע והסדרה המצליחה של דארק מהטרקלין של אנימה ישראל מגיעה לפה! ואם אתם לא בטרקלין של אנימה ישראל אז תשיגו כרטיס לשם או משהו, המקום הזה קסום. לא מצליחים להשיג? אז חבל. אבל תהנו מהפרק הזה לפחות. בפשטות, רשימה של כמה חיות מאנימה, מנגה ומשחקים, שיוצגו ברשימה. חבל בשבילכם, סליי, דקסטר וראטצ'אט, שהם חיות ממש בולטות בגיימינג. אבל הם לא יצטרפו אלינו כאן, כי הם אמריקאים ואנחנו בלוג מתנשא וגזעני שלא מקבל עדות מעבר ליפנים (מה, אני לא אשם בזה. אפילו ניסיתי לפרסם פה ביקורת על AC4, אבל נטלי מחקה לי FU )
לצורך העניין החיות יכולות להיות גם מפלצות מסוימות, ולא בדיוק חיה אמיתית. לדוגמא... פיקאצ'ו. אני גם אמנע כמה שיותר מלשים חיות אנושיות, כך שאל תדאגו שלא תראו את צ'ופר ברשימה.

*תנחמו את ראטצ'אט המסכן שהוא לא איתנו ברשימה



~~~~~~
שם: Danny
מקור: Jojo's Bizarre Adventure

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחח. די אני נשפך מצחוק. טוב לא. יאללה "עוד כל בלבב פנימהההההההההההה". טוב נרגעתי. דני לא היה חיה שאהבתי באמת, וגם לא היה זמן לאהוב אותו על סמך פרק אחד באנימה ו5 פרקים במנגה. בקלות יכלתי להכניס לכאן את איגי לצורך העניין, שהוא בהחלט הרבה יותר מעניין מדני. אבל... זה לא הרגיש לי נכון. מותו של דני הוא התוצאה של עד כמה דיו מוכן ללכת רחוק בצורה גועלית נגד יונתן. אבל היי גם יונתן ממש משעמם, אז למי אכפת. דיו כולא את דני בתנור אש ונותן לו להישרף בחיים. ותחסכו ממני להביא לכם את התמונה מהמנגה שבה דני נשרף בחיים ונראה ממש כמו כלב הישר מהגיהנום. במקום זה יש לכם תנור (!).

שם: Botan
מקור: Clannad

איזה מאמיייייייי. זוהי החזירה של קיו מקלאנד. דבר חמוד למדיי למרות שלא נראה ראילסטית בשיט. היא נראת יותר... איזשהו סווינב מפוקימון. בכל מקרה אין יותר מידי מה להגיד על בוטאן. היא לא תרמה הרבה סה"כ ויותר גוש חמידות חייתיי בקלאנד. למרות שהיה משעשע למדיי שקיו ביקשה מטומויה לשמור על בוטאן ופקדה על בוטאן להראות כבובה, וגם אז נראה שטומויה החזיק בובה בזמן הביצפר מהצד של שאר הדמיות. גם מה שאחרי הטיימסקיפ באפטר סטורי, בוטאן הופכת לחיות חתיכת חזירה ענקית, אבל עדיין שומרת איכשהו על החמידות שלה.


שם: Kirara
מקור: Inuyasha

אחת החיות הראשונות לרוב האוטאקו ההישראלים. הלא היא קירארה מאינויאשה. חתולה שדונית חמודה למדיי שדי נראת לצד שיפו, שגם הוא סוג של חיית מחמד. קירארה היא חיית המחמד של סאנגו, אך מעבר לזה היא גם שותפה לגמריי שלה. קיימת לה צורה נוספת של חתולה ענקית ואכזרית. בצורה הזאת קירארה חזקה משמעותית מהצורה הרגילה והחמודה ובאמת יכולה להילחם נגד אויבים ברמה בינונית. היא גם מסוגלת לעוף ומשמשת ככלי מעבר לסאנגו בין מקום למקום.



שם: Pikachu
מקור: Pokemon

זוהי הנוסטלגיה שלנו. פיקאצ'ו. הלא הוא המאסקוט של הסדרה. לחשוב שבמקור הפוקימון הראשון של אש היה אמור להיות קלפרי. למה העולם כ"כ אכזר והביא לנו את פיקאצ'ו?! למה?! טוב סתם, סהכ פיקאצ'ו אחלה, אלא שהאנימה גורמת לנו לעשות לו מעט הייט. הסיבה לזה? הוא פאקינג מנצח פוקימון אגדי בסוף ארק ואז מפסיד לפוקימון רמה 5 בתחילת הארק הבא, זה למה! אבל עדיין פיקאצ'ו אחלה למדיי במשחקים כמו המשחק פוקפארק ווי, שהוא אקשן אדוונצ'ר של פוקימון בו תשחקו את פיקאצ'ו, ובצורה אחת ממש טובה. בנוסף לזה, אם אי פעם חלמתם על אשכרה לגדל פיקאצ'ו, פוקימון XY מביא לנו אותו כפוקימון היחיד שיש לו דיבוב במשחק (מה שעושה אותו לממש חמוד), וגם את הפוקימון אמי שנותן לנו לשחק ולטפל בכל פוקימון, ופיקאצ'ו בניהם.

שם: Cerberus
מקור: Eyeshield 21

אם כל החיות הקודמות היו משהו חמוד, אז טוב, לא הפעם. תכירו את קרברוס מאיישילד 21, חיית המחמד של אחת הדמיות האדירות בעולם האנימה והמנגה, הלא היא הירומה יואיצ'י. כמו הירומה, שהוא טרול ושדוני למדיי, קרברוס אותו הדבר. כלב אכזרי שהירומה משתמש בו על מנת לתמרן אנשים לעשות דברים מסוימים מה שמביא לא מעט קטעים קומיים ומעולים, יחד עם הירומה שהוא בעצמו אדיר וקורע מצחוק. רק השם הזה, קרברוס, כלב גיהנום מהמיתולגיה היוונית. בהחלט מתאים לכלב אכזרי שכזה. אמנם, גם לקרברוס יש את הצדדים החמודים שלו במובנים מסוימים.


שם: Hane Kuriboh
מקור: Yu-Gi-Oh! GX

לכל סדרת יוגיאו יש את הגרסאת קוריבו שלה. ביוגיאו המקורי היה את הקוריבו הרגיל של יוגי, בפייב דיז את קוריבון של לוקה. בזאל קוריבו מקבל גרסאת קלף חדשה בשם "קוריבולט", אבל מעבר לזה לא באמת מופיע כדמות. הכי בולט למעשה, זוהי הגרסא של GX, האנה קוריבו (קוריבו מכונף בתרגום חופשי). הוא חמוד למדיי, ומין דמות תומכת לג'ודאי שמובילה אותו לדברים מסוימים. אם כי הוא USELESS למדיי בקרב עצמו כקלף, ג'ודאי עדיין מצליח להשתמש בו בצורה טובה ומעניינת יחד עם כל מיני שיפורים שלו, כמו האנה קוריבו רמה 10, ובמנגה גם האנה קוריבו רמה 9. אני תוהה באמת אם יוגיאו ארק פייב יביא גרסא חדשה לקוריבו, אחרי שבזאל די נמחקה לו הדמות והוא רק קלף שם.

שם: Pork Bowl
מקור: Gin no Saji

בתאבון. הארוחה הזאת הייתה כ"כ טובה. אבל... למה אני בוכה בלי סוף? גין נו סאג'י מראה מה קורה שאתה אוכל את חיית המחמד שלך ולמרות שאתה עצוב עליה, היא ממש ממש טעימה. איזו סערת רגשות. בפשטות, גין נו סאג'י היא סדרה על בית ספר חקלאי. הדמות הראשית, האצ'יקן יוגו מתחבר לאחד החזרזירים שנולדו שם. אלא שהחזרזירים האלה עתידים למות מוות אכזרי וכואב, לאחר שיגדלו ויהיו מספיק שמנים כדי שיוכלו לשים אותם על הצלחת שלכם. האג'יקן מכנה אותו "פורק בוול", ושהזמן מגיע אין לו ברירה אלא להיפרד מהחזיר האהוב שלו, לטובת הפיכתו לבשר עסיסי וטעים. בסופו של דבר, האצ'יקן מגיע ליום הדין הכואב. הוא קונה את הבשר של פורק בוול ומחלק בין חבריו. עצוב למדיי.

שם: Sadaharu
מקור: Gintama

הדבר הזה זה גוש חמידות ענקי. לא ברצינות, הוא באמת ענקי. הוא בגובה של גינטוקי שהוא איזה מטר 80 לפחות. סאדאהארו די דומה לתפקיד של קירארה מאינויאשה. חיה חמודה רוב הזמן אבל בעת הזמן הופך לכלי מלחמה אדיר ומעולה. הכלב של קאגורה שרוב הזמן מבלה את זמנו בלנמנם, ולאכול לאנשים את הראש בצורה חמודה למוות. אבל בהרבה ארקים של אקשן בגינטאמה יש לו תפקיד משמעותי למדיי שהוא עוזר לגינטוקי להילחם ואחלה כלי רכיבה בשל גודלו. הוא גם משמש כמקביל לאילזבת', חיית המחמד של קאטסורה (אלא שכבר קיבלנו הרבה רמזים שאליזבת' הוא אדם למעשה). בכל מקרה, סאדאהארו נהדר.

שם: Epona
מקור: The Legend of Zelda

כמו דמיות רבות בזלדה, יש גם לאפונה כמה גרסאות. אמנם התמונה כאן היא ממאג'ורה מאסק, אבל היחס שלי הוא לא של היקום של מאג'ורה מאסק ואוקארינה אוף טיים (ש... טוב, בOOT היא לא עם לינק מההתחלה וחסרת ערך למדיי מעבר לחצות את היירול פילד יותר בקלות) אלא זה של טווילייט פרינסס ששם היא באמת מקבלת יחס טוב. בטווילייט פרינסס אפונה משמשת ללא מעט דברים. כבר בהתחלה עם המשימה המאוד כיפית של ארגון העדר עיזים בהתחלה, ועד לקרבות האפיים איתה בהמשך על גבה, אפונה בהחלט מקבלת איתנו מקום כאן.





שם: Apo
מקור: Uchuu Kyodai

*בתמונה- אפו שמדובב על ידי סאוושירו מיוקי, סריקה שמדובבת על ידי סאוושירו מיוקי, ומוטה שמדובב על ידי סאוושירו מיוקי (רק כילד). אפו הוא הכלב של היביטו, שהוא קרא לו על שם המשימה של נאסא, הלא היא "אפולו". דווקא מבחינת זמן מסך זה יותר מרגיש שאפו הוא הכלב של מוטה, כי נראה שהוא זה שבאמת מטפל בו וגורם לדבר הזה להראות חמוד למוות. אפו משמש כמאסקוט חמוד במיוחד. אך מעבר לזה, הרבה מההצלחות הגדולות של מוטה, נוצרו מהזדמנות שאפו יצר, בין אם זה במקרה או שאפו תיכנן את זה, כי הדבר הזה חכם למדיי אם הוא באמת מצליח להיות שעון מעורר נהדר ומדויק. אפו הוא די אצלי במקום הראשון שזה נוגע למאסקוטים של אנימות, כי הוא פשוט דבר כובש, ובאמת מפתח את העלילה בדרכו שלו.


אז, זה הכל. כתבה קצרה להפעם. והשאלה שכרגיל אני אשאל אתכם, איזה חיות אתם אוהבים באנימה ומנגה? 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה