יום חמישי, 16 ביוני 2016

מחקר מעמיק לתוך מוחם ההזוי של דמויות Yu-Gi-Oh 5D's

שלום חברים. כאן הכתב שלכם, דארק. יצאתי לתחקיר סוחף דמעות יחד עם צוות המחקר שלי שחשפו לי את האמת המחרידה והעצובה ששוררת בתוך ליבם של הדמויות הטראגיות והפוסט הטראומטיות של Yu-Gi-Oh 5D's. האנשים האלה סבלו כל-כך הרבה בחייהם, ולכן, אני יוצא לחשוף את האמת שלהם, אמת שהם נואשים שהעולם יגלה. הישארו איתי לפוסט עצוב, מפחיד, אך עם זאת נותן תקווה לדמויות האומללות הללו.




~~~~
הראשון שפניתי אליו במסעי הארוך היה ג'אק אטלס. ראיתי אותו מוקף בבחורות, כולל החברה שלו, נאגיסה קארלי. פניתי אל ג'אק, הוא אמר לי שהוא שוקל להציע לקארלי נישואים. התרגשתי מאוד מזה. ג'אק, איש המעמד הגבוה, מוקף בהארם של נשים, אבל כל מה שהוא רוצה זו אהבת האמת שלו, קארלי. למראה ראשוני כששוחחתי איתה, היא נראתה לי די חנונית. מה ג'אק מוצא בה? אין לי מושג. שאר הכתבים שהיו איתי גם לא מצאו תשובה. לאחר מכן, ג'אק לקח אותי לצד, הוא אמר לי שקארלי לא יודעת מהתכנון שלו להציע לה נישואים בכלל. ושגם לא אחשוב להגיד לה. הוא מספר בבכי רב, שלמרות שקארלי זה כל מה שהוא רוצה בחיים, גאלופ, חברת הספונסרים של הדוגמן- סלב הזה, חתמו איתו על חוזה שהוא חייב להישאר רווק. חייב לבלות עם נשים אחרות באותה מידה. ג'אק בכה על כתפי, הרגשתי את העצב שבו. עם זאת גם הרגשתי עצוב בשביל קארלי, שכבר חששתי לשוחח איתה.

מאוחר יותר התחיל המופע של ג'אק. שם הוא היה מוקף בהארם (כמובן שלא קארלי, אבל כולם יודעים שקארלי זה מה שבליבו) ואז הוא קרא בגאווה: "המלך הוא אחד! וזהו אני!". התחלתי לחשוב מעט, ייתכן שג'אק סובל מבטחון עצמי נמוך? הרי ג'אק, שמו, אומר "נסיך". ג'אק מתעקש שוב ושוב להגיד שהוא מלך. חששותיי לגבי בטחונו העצמי הנמוך הובהרו לי עוד יותר כאשר הוא התחיל לריב עם ילד קטן בן 10 עם שיער ירוק ארוך ואמר לו שוב ושוב "אתה לא קול! גם בחיים לא תהיה". בועתי התנפצה. גיליתי שאותו מלך (בעצם נסיך), שאמנם הוא בן זוג אוהב, סובל מבטחון עצמי נוראי. זה גם למה הוא לא מוכן לסרב בתוקף לגאלופ בנוגע להסכם שלהם עם קארלי.

זועזעתי, אבל עליי להמשיך חזק. יש לי עוד מסע שלם בדרך.


החלטתי לבדוק מה עם אותו ילד שג'אק רב איתו. שמו היה רואה, שניסיתי לברר מה שם המשפחה שלו הוא לא ענה לי. מייד באה אחותו התאומה, רוקה. לאחר שיחה קצרה ומשעממת איתו, גיליתי שהוא ילד טיפש במיוחד. הוא לא יועיל למסעי כלל וכלל. בעטתי בו, וכך גם שאר חברי הצוות שלי. המשכנו ליעדנו הבא.

הגעתי ליעדי הבא. מחסן פשוט. הוא אמנם נראה לא מרשים במיוחד, אבל נראה שיש בו בדיוק מה שצריך. היה שם אופנוע נחמד. החלטתי לנסות אותו. זה בטח ממש ממש מגניב לשחק במשחקי קלפים לילדים על האופנוע הזה. כמה חבל שהדק האהוב עליי, דק שמשתמש בקלף הקסם Umi, לא יעבוד עליו. אז נסעתי בו, ובגלל שאין לי רישיון, שברתי אותו בטעות. למזלי יצאתי ללא פגע. "מה אתה עושה?!" צעק לעברי קול. במהרה גיליתי בחור עם שיער מוזר. הוא בדיוק האדם שחיפשתי לתחקר. פודו יוסיי. אמרתי לו שאני מצטער על האופנוע, ואם אוכל לפצות אותו בדרך כלשהי. הוא אמר שאין שום בעיה בנוגע לזה. הוא הביא... מיקורגל? לאחר כמה דקות הוא בנה ממנו אופנוע חדש. הופתעתי כמה גאון אדם יכול להיות. יוסיי סיפר לי שלאחר שנים של עוני, שבהם הוא חי באשפה, הוא למד ליצור כל דבר אפשרי מדבר אחר. זה קצת עצוב למען האמת. נתתי לו את השעון שלי, והוא הפך אותה לעוד מצלמה בשביל הצוות שלי. טוב, זה היה לא רע. אבל עדיין, אדם שסבל כולו. אני מרגיש ממש חמלה כלפיך, יוסיי.

יוסיי אמר לי שהוא הולך לפגוש מישהי קרובה לו. אז גם ליוסיי יש חברה. נחמד. אבל ששאלתי אותו, הוא אמר שהיא לא החברה שלו, והסמיק. טוב, היא עדיין לא החברה שלך, אבל אתם בדרך לזה. נסענו על המיקורגל (אני מתכוון אופנוע) והלכנו לפגוש אותה.


כאשר פגשתי את החברה של יוסיי, איזאיואי אקי הבנתי במהרה איך יוסיי התאהב בה. החזה הענקי שלה בלט. אבל בטח יש בה עוד דברים מעניינים. רגע, אקי? כלומר, סתיו? ובמקרה שהחלטנו לשחק במשחק הקלפים שלנו, גיליתי שהדק שלה מבוסס צמחים. אוקיי, הגיוני. גם הדק של יוסיי, שגדל באשפה, מורכב ממפלצות אשפה. בכל מקרה, הפסדתי לאקי. מעלבון, צעקתי לה "מכשפה!". מיד לאחר מכן, הייתי זרוק על הרצפה עם כמה כוסות שבורות עליי. לא רק ג'אק ויוסיי סובלים מטרגדיה, גם אקי. היא סיפרה לי שבמשך שנים שקראו לה "מכשפה" (כי היא באמת מכשפה), היא סבלה מטראומות. טוב, כל עוד יוסיי מסוגל לסבול את זה, אני מאמין שהם בסדר.

אבל למרות כל מה שראיתי, מסעי עדיין לא הכין אותי לסבל הגדול מכל. סבל שישפיע על חיי שלי. לנצח. המקורות שלנו אמרו לנו לטוס לפרו, לקווי הנזקה, לפגוש אישה גאה וחזקה בשם בומר, שאת כל חייה הקדישה לגדל את הילדים שבעלה הקדיש למענה, ואז נטש אותה באכזריות.


פגשתי את בומר. גיליתי שלמעשה הוא גבר. מסביבו ראיתי ילדים רבים. ניסיתי לספור. עשרים, חמישים, מאה?! הם היו יותר מידי! בומר סיפר לי שהוא מעדיף להיקרא כאישה. הוא מסרב בתוקף להחשיב את עצמו כגבר, כי זה המין של האדם המחריד שהפך אותו למה שהוא (היא). הוא במהרה סיפר לי על הומו סאמה, בן זוגו הנאמן. במשך שנים הומו סאמה היה מייצר ילדים לבומר. בומר גידלה את הילדים באהבה רבה. עד שיום אחד, הומו סאמה החליט לנטוש אותו. לדבריה של בומר, הומו פגש בחור סקסי חדש, ברונו. הוא למעשה היה רובוט. ואיפה ברונו? מסתבר שהוא מת. ואיך? ביידיי האיידס של הומו סאמה. מחלות מין נוראיות. איכס. זה גרם לי לחשוב, ייתכן שגם ג'אק ויוסיי נאנסו? זה למה הם לא מקדמים את מערכת היחסים עם קארלי ואקי?! אני חוזר בדבריי ג'אק ויוסיי. אתם גברים אמיתיים. אתם רק ערים למצבכם, ודואגים לשלומן של נשותיכם.

אין לי ברירה, אני חייב לעשות את הצעד המסוכן הזה בהמשך המסע שלי. אני חייב לפגוש את הומו סאמה בעצמי! למרות כל האזהרות של בומר, החלטתי לקחת את הסיכון. האמת חייבת לצאת לאור! גם אם זה אומר שאכנס להריון מהומו סאמה!

הגעתי לעיר נטושה. ראיתי שם המון אנשים מתים. הייתכן שזה מהומו סאמה?! במהרה, ראיתי שוטר באיזור. החלטתי לעקוב אחריו. הוא פגש זקן וקשר אותו. הם נכנסו יחד למקרר. הנחתי מה קרה שם. הזקן נאנס. יש עוד אנס חוץ מהומו סאמה? זועזעתי. שהם יצאו, גיליתי שזהו הומו סאמה בעצמו. למרבה הפלא, הוא הסכים להתרייאן איתי. הוא סיפר על סיפורי האונס שלו. האמת המחרידה עוד יותר, זה שבגלל שהוא שוטר, הוא מנצל את מעמדו. איזה תרגיל מלוכלך! זועזעתי מהאדם הזה. אני וצוות הצילום שלי החלטנו לסיים את המחקר ולחשוף את האמת. עד שהומו סאמה תפס בידי "סיפרתי לך הכל, עכשיו תעשה מה שאני אומר לך". הוא עשה בי מעשים מחרידים, רק יכולתי לדמיין מה עבר על קורבנותיו של האדם המטורף הזה. הוא רוצח, רצח לי את הנפש. לעולם לא אסלח לו. חשבתי להתאבד. אבל לא, אני לא יכול למות, עד שאפרסם את המחקר הזה ואפרסם את האמת לאור! אני חייב!



כן לא, אני לא רציני. מקווה שנהנתם, דארק. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה