יום שני, 24 באוקטובר 2016

התרשמות ראשונית מעונת הסתיו 2016


אנחנו נמצאים כבר כמעט חודש לתוך עונת הסתיו החדשה, מה שאומר שהגיע הזמן כבר להתחיל לשפוט ולמיין אותן.
אז, שנתחיל?


3-gatsu no Lion

אדפטציה של סטודיו Shaft למנגה של Umino Chika הנפלאה (היוצרת של Honey and Clover). הרבה מקוראי המנגה סולדים מאוד מהסדרה, במיוחד אלה עם חיבה מועטה לשאפט. אני עוד לא קראתי אותה, ועל כן אני מצליחה ליהנות מאוד מהאנימה. הקונפליקטים הפנימיים של ריי הם נושא מעניין בהחלט, במיוחד בפרספקטיבת האחיות קוואמוטו.
בינתיים הסדרה נראית לא רע בשביל גרסה משודרת של סדרת שאפט (קשה לשכוח את Mekaku Shitty Actors), וגם נראה שהם מגבילים את עצמם מפני שימוש בהרבה מהאלמנטים הרגילים שלהם, שמאוד לא מתאימים לסנגאטסו. הם כן עשו כמה סיבובי ראש (לא בולטים כמו כרגיל לפחות) והתרכזו בבועות בבקבוק של ריי בהגזמה, אבל סך הכל זה היה מתון והם לא עטפו את הסדרה בשכבה עבה של שאפטיות (חוץ מהעלילה עצמה, אבל זה כבר לקוראי המנגה לשפוט).
בונוס: גם הפתיח וגם הסיומת מבוצעים ע"י Bump of Chiсken!










נכתב ע"י: Crucio!


Drifters

המקום והזמן זהו הקרב בסקיגאהארה. הדמות הראשית שלנו, שימאזו טויוהיסה נלחם בקרב הברוטלי הזה נגד צבא האויב. אך כאשר הוא נלחם וגוסס הוא מגיע למקום בו נשמתו מועברת לעולם מוזר בו קיימים יצורים שהוא לא מבין את שפתם. הוא פוגש שם גם לוחמים גדולים אחרים, כמו למשל אודה נובונאגה. עם הזמן מתגלה לנו שאותם לוחמים גדולים כמו נובונאגה וטויוהיסה מועברים לעולם הזה, אבל לא רק מהעבר. אנחנו מקבלים את הגימיק של הרבה דמויות היסטוריות שונות, כמו למשל ז'אן ד'ארק, ועוד. בכללי לדריפטרס אין ממש עלילה, כמצופה מהיוצר של הלסינג. לא קיבלנו כמעט רקע על הדמויות בשלושת הפרקים האלה, והסדרה מצפה מכם להכיר את הרקע את ההיסטורי שלהן. על מה היא כן מסתמכת? על האקשן שלה.
אז איך האקשן? טוב, הוא נהדר. הסטודיו שיצר את דריפטרס הוא סטודיו שיצר בעיקר סדרות הנטאי בעבר, והתוצאה היא שיש להם ניסיון רב בויזואלים. דריפטרס נראית ממש ממש טוב. כרגע לפחות, ומהאנימות שראיתי העונה, אני נותן לה את זה שהיא הסדרה שנראית הכי טוב העונה. אני אוהב את הסגנון הויזואלי שעליו הלכה הסדרה, וזה נהדר. כמובן שאם אתם רוצים עלילה, לא תמצאו את זה בדריפטרס.









נכתב ע"י: Daakkuu Sama


Haikyuu!!: Karasuno Koukou VS Shiratorizawa Gakuen Koukou

העונה השלישית במספרה של הייקיו, הפעם בת 10 פרקים בלבד ומתרכזת אך ורק במשחק הגמר של קראסונו, קבוצת הגיבורים, מול שירטוריזאווה המפלצתית והבלתי מנוצחת.
הייקיו היא סדרה לבבית למדי בשביל סדרת ספורט, והאימונים בה חשובים לא פחות מהמשחקים עצמם, אלמנט די חסר בעונה מצומצמת זאת. עם זאת, הדמויות מתעלות על עצמן כבר במהלך המשחק (לא בצורת דרגון בול קורוקו, אל דאגה), וגם עדיין יש לנו תקשורת רבה בין הדמויות, כך שהאווירה הטיפוסית של הייקיו נשמרת.
אנימציה מרשימה, מוזיקת הייפ, דמויות מקסימות שאי אפשר שלא לאהוב - כל אלה נשארים גם לעונה השלישית של הייקיו!
ולמי שמאוכזב על כך שהיא באורך 10 פרקים בלבד - אני דווקא חושבת שזו הייתה החלטה נבונה מצד המפיקים. הארק הזה במנגה נמשך כ-8 חודשים, ואנשים שקראו אותו באופן שבועי כינו אותו "נאמק" (רפרנס לדרגון בול, כן). הוא היה תופס יותר מדי מעונה מלאה, ועל כן להביא אותו בצורת 10 פרקים של הייפ טהור נשמע כמו הפתרון האידאלי.










נכתב ע"י: Crucio!


Watashi ga Motete Dousunda

סרינומה קאה היא תלמידת שנה שנייה בתיכון והיא גם שמנה במיוחד. קאה גם מאוד אוהבת אנימות ויאוי. היא מה שנקרא, פוג'ושי. אך כאשר הדמות האהובה עליה באחת האנימות שלה מתה באופן טראגי, קאה מחליטה להסתגר בביתה במשך כשבוע, ובאופן קסם היא מרזה באופן פלא. כעת, אותם בנים שדחו אותה בתור היותה שמנה, הופכים להארם האישי שלה, וקאה ניצבת באופן מוזר כמו במשחק אוטומה, רק במציאות.
קיס הם נוט מי היא סדרה משעשעת ומלאה בהומור. אני נורא אוהב איך שהסדרה היא אנטי רומאנס מוחלט. מטרתה היא לעשות מין פארודיה על סדרות ריוורס הארם מוגזמות. אני גם אוהב איך שקאה רואה בשאר ההארם שלה בתור פוטנציאל לחומר יאוי ומשפפת בניהם. בכללי, דמותה של קאה עובדת באופן נהדר, עם האובר קריפיות שלה. עוד יותר טוב זה המדבבת שנבחרה לקאה, קויבאיאשי יו, שידועה ביכולת שלה לדבב דמויות באופן מטורף (כמו למשל סאצ'אן מגינטאמה) והיא בהחלט עושה את זה גם על קאה. כן, אני ממשיך עם הסדרה, כי היא נהדרת.









נכתב ע"י: Daakkuu Sama


Fune wo Amu

סדרת ה-NoitaminA העונתית (לא שזה אומר הרבה כיום), ודווקא משמרת את רוח בלוק השידור במטרתו המקורית לשידור סדרות לקהל שאינו אוטאקו. בהתאם לכך, הסדרה מבוססת על ספר שכבר קיבל סרט לייב אקשן עם ביקורות אוהדות במיוחד ומגוון פרסים.
הגיבור, מאג'ימה מיטסויה, הוא איש מכירות מופנם שמתגלה כמחליף מתאים לאחד מעורכי המילונים בחברה. כבר מההתחלה אנחנו רואים שמאג'ימה הוא אדם ייחודי למדי (אין לו טלפון סלולרי, הוא גר בחדרון ממולא מהרצפה עד התקרה בספרים, לא טוב בתקשורת בין-אישית), וביחד עם אראקי אנחנו מתבוננים בו ומבינים מדוע בדיוק יש בו את התכונות הדרושות לעורך מילונים מוצלח.
הסדרה מתייחסת באהבה וסקרנות רבה למילים, וזה בהחלט נוגע ללב הצופה. גם הציטוט "מילון הוא ספינה המנחה אנשים בים המילים" ייזכר להרבה זמן. בגלל השוני של השפה היפנית, עריכת מילונים בה היא משימה הרבה יותר מסובכת ומעניינת מאשר מילונים עבריים או אנגליים, כך שאני בהחלט מסתקרנת מהקונספט.
למרבה ההפתעה, בסדרה רגועה שכזו, ועוד מסטודיו Zexcs, יש אנימציית דמויות מפורטת ואקספרסיבית במיוחד, יותר מכל שאר אנימות העונה, והיא נשמרה גם בפרק השני, כך שהיא לא סתם גימיק לפרק הראשון. נראה שאפילו לחוגגי סאקוגה יש מה למצוא כאן. (:
כמו כן, יש רומנטיקה בסדרה, על כן כל האנשים שצעקו "פוג'ושיט!!" כשראו 2 גברים בפוסטר מוזמנים לאכול את הכובע.










נכתב ע"י: Crucio!


Tiger Mask W

טייגר מאסק דאבליו היא עוד סדרה בסדרת "טייגר מאסק" הגדולה משנות ה70 (או בעברית נמר הכסף משהו), שהשפיעה רבות על כל מיני דברים. בניהם הדמות של קינג מטקן, ועכשיו גם האבולוציה של ליטן מפוקימון סאן ומון. קלסיקה כזאת שמקבלת עוד סדרה במותג, גרמה לי לנסות את מסכת הטיגריס דאבליו. (מעולם לא ראיתי את הסדרה המקורית). אז איך זה?
זוועה. פשוט ממש רע. העלילה עצמה בסדר כזאת? שום דבר מיוחד. פשוט עלילת מתאבקי WWE משעממת למדיי עם סיפור גנרי שבו המאסטר של הראשיים הותקף בברוטליות על ידי מתאבק אחר, ועכשיו שניהם יוצאים להשתפר בעולם ההאבקות יחד עם מסכות הטיגריס שהם מקבלים.
הדבר שהכי מציק לי בטייגר מאסק דאבליו, זה האנימציה והויזואלים. הציור מכוער במיוחד, כלומר, ממש. ניסיתי לשכנע את עצמי שוב ושוב שהסדרה מנסה לעשות הומאג' לסגנון ויזואלים של שנות ה70. אבל על מי אני עובד, זה טואיי. האנימציה לא קיימת. איכות הפריימים נוראית ברמה הזויה, וכמעט שום דבר לא זז חוץ מהשפתיים של הדמויות. כתוצאה מכך, סצנות ההאבקות שאמורות להיות הדבר הכי כיפי בסדרה, זה הדבר שאני הכי לא יכול לסבול אותו. אולי הסדרה של שנות ה70 יותר טובה, אבל מזו, תתרחקו.



נכתב ע"י: Daakkuu Sama


Natsume Yuujinchou Go

העונה החמישית של נאטסומה שלא האמנו שנקבל כשכל הצוות עזב את Brain's Base. את העונה הזאת מביא לנו אותו הצוות, רק מסטודיו Shuka שהם עצמם הקימו, וזו הסדרה החמישית בו (אם להחשיב את 3 עונות דררר כ-3 סדרות).
אז מה נשתנה, אם בכלל? ובכן, שוקה ידועים ב-QUALITY שלהם, ובהחלט כבר מתחילים להרגיש אותו בקטנה, ונקווה שהוא לא יגיע לרמות שראינו בדררר או בפרק-שניים באמצע 91 דייז. כמו כן, עיצובי הדמות של נאטסומה וניאנקו-סנסיי טיפונת יותר דומים למנגה, וזה דווקא שינוי מרענן.
חוץ מזה, נאטסומה גו היא אותה סדרה מקסימה שהתאהבתי בה לפני כל השנים. עדיין לבבית, עדיין מרשימה, עדיין סאונדטרק של Yoshimori Makoto. גם כבר על הפרק השלישי נכנסנו לארק רציני יותר.
בקיצור, אם אתם אוהבים את נאטסומה, אין מה לפחד מגו. ואם עוד לא ניסיתם את נאטסומה, עכשיו בהחלט הזמן להתחיל אותה!










נכתב ע"י: Crucio!


Flip Flappers

זוהי עבודת בימוי הסדרה הראשונה של Oshiyama Kiyotaka, אנימטור שהתחיל לביים ב-Space Dandy (פרק 5 של העונה השנייה עם הזקן והלולי והעיצוב המגניב הוא שלו). הפרק הראשון לא היה מעניין במיוחד, אבל הסדרה השתפרה מאז. הפרק השלישי אפילו הביא מחווה ל-Mad Max (נהיה אופנתי אחרי אוסומאטסו-סאן?).
החוזק שלה כולו במישור הוויזואלי - רקעים, לייאאוטים, צבעים, סאקוגה - כולם משכמם ומעלה. אם אתם מחפשים תאווה לעיניים, בהחלט מצאתם אותה. לכל "עולם" ישנו סגנון עיצוב שונה, ובהחלט יהיה נחמד לצפות גם אם רק כדי לראות ולחוות את כולם.
עיצוב הדמויות די מוזר, עם עיניים גדולות אפילו בשביל אנימה, אבל דווקא כאן הוא עובד ביחד עם כל השאר.
בקיצור, סדרה ששווה לתת לה צ'אנס אם אתם מעריכים ויזואלים משובחים ומגוונים!










נכתב ע"י: Crucio!


Keijo!!!!!!!

בואו נתחיל מהמתבקש. קייג'ו זה איידס, עובדתית. האם זה אומר שזו סדרה רעה? לא באמת. בעולם של קייג'ו, קיים ספורט נשים בשם קייג'ו. זהו ספורט רק של נשים, בו הן מתאבקות על זירה שעל המים, והמטרה שלהן זה להפיל את היריבה למים, אבל עם הטוויסט שמותר להשתמש רק בחזה ובישבן.
הדבר הזה כבר אוטומטית הופך את קייג'ו לאיידס, אבל האמת שהסדרה לוקחת את עצמה בסגנון אובר מוגזם באופן נהדר. הדמויות מספיק זורמות, כמו למשל נוזומי (הראשית), ומיאטה שמוצאות לעצמן יריבות. הסדרה פחות מתעסקת באצ'י עצמו, ויותר במוגזמות עצמה של הספורט הדבילי הזה. היא כן מראה טכניקות מוזרות, ומפרטת על החוקים והמכניקות של הספורט הזה. כל זה עם הרבה התקפות מיוחדות. זה פשוט הארקים של הטורנירים של דרגון בול הראשון עם הבולשיט של ההתקפות תחת, שזה עשוי ממש משעשע מרוב שזה מוגזם. וכן, הקרבות עצמם ממש כיפים.
קייג'ו היא עדיין סדרת איידס לכל דבר, אבל מצאתי אותה ממש נוחה לצפייה לעומת סדרת איידס אחרות. ככה שאהבתי, כמובן שאם אצ'י עד כדי כך חורה לכם, זו לא בהכרח תהיה הסדרה המתאימה לכם, אבל אני ממשיך.
(עכשיו אני צריך לתבוע את הסדרה על זה שהם יצרו לדד אור אלייב אקסטרים עוד DLC מחורבן)










נכתב ע"י: Daakkuu Sama


ClassicaLoid

קלאסיקאלואיד היא סדרה המשודרת ב-NHK, ערוץ שאפשר להקביל ל"חינוכית 23" כאן בארץ. נראה שרצו ללמד צעירים על מלחינים קלסיים דרך הסדרה הזאת, אבל אני בספק שהמטרה הזאת תושג.
הסדרה עצמה היא על תלמידת תיכון שגם מנהלת בית עם חדרים לשכירה, בו הופיעו "בטהו-סאן" ו-"מוצא-סאן", אוכלי חינם עם יכולת מיוחדת בשם "מיוזיק" שקוראים לעצמם "קלאסיקאלואידים".
על הדרך מתחילים להופיע גם "מלחינים" אחרים, כולל את ליצט וצ'איקובסקי שהפכו לנשים (צ'איקובסקי לולי איידולית... לא רציתי לראות את זה).
כרגע הסדרה מתיימרת להיות קומדיה קלילה, רק שהיא פשוט לא עובדת, ורק מבזה את המלחינים המקוריים. המלחינים האמיתיים היו בהחלט אנשים עם מוזרויות למיניהן, רק שבסדרה ממש לא בוחרים את המעניינות שבהן, וגם הופכים אותן למוגזמות מדי (שופן היקיקומורי כשהמקורי חלה בשחפת ועל כן נאלץ להתבודד).
עם זאת, משהו בסדרה הזאת גורם לי להמשיך אותה בכל זאת (סוגיטה בתור "בטהובן"?), גם אם אני בספק שאוכל לסיים אותה. כרגע הסדרה לא מביאה את הרושם שיהיו בה 25 פרקים, אז אולי עוד יהיה טוויסט והדמויות יאלצו להשתמש ביכולות שלהן לדברים שאינם שטותיים, אך אי אפשר להיות בטוחים.









נכתב ע"י: Crucio!


WWW. Working!!

סדרת ספינאוף לוורקינג (עשינו כבר ביקורת על הסדרה המקורית). אין קשר לסדרה הזאת קשר אמתי לוורקינג. היא פשוט מתרחשת באותו עולם של הסדרה. כרגע עוד לא ראינו דמויות מהסדרה המקורית, ככה שאפשר לצפות בה בלי הקודמת.
אז כמו שאפשר לצפות מוורקינג המקורי, הסדרה היא פשוט סדרת קומדיה שמתרחשת במסעדה. הפעם היא מביאה מגוון חדש של דמויות שעשויות באופן משעשע. צופים שייכנסו לוורקינג דרך הסדרה הזאת צפויים ליהנות ממנה מההומור הנחמד שלה. אני אוהב את כל הדמויות בסדרה. כל אחד והגימיק המשעשע שלהן.
אני גם תוהה אם נזכה לראות דמויות מוורקינג הקודם בסדרה הזאת בתור הופעת אורח, מה שאני מקווה שיקרה.









נכתב ע"י: Daakkuu Sama


Hibike! Euphonium 2

העונה השנייה של היביקה יופוניום, והסדרה הראשונה של קיואני מאז פאנטום וורלד בחורף (חצי שנה הפרש!). העונה הראשונה התקבלה באהדה רבה, וגם אני חיבבתי אותה מאוד, גם אם לדעתי המאגנום אופוס של קיואני היא היוקה (3>).
ב-3 הפרקים הראשונים שלה, העונה השנייה מרגישה משמעותית דרמטית יותר מהעונה הראשונה, וגם הדרמה עצמה מרגישה פחות טבעית (במיוחד המעורבות של קומיקו בה). עם זאת, אני עדיין מחבבת אותה, ויש לנו עוד 9 פרקים שיכולים להפתיע אותנו.
כצפוי מקיואני, לסדרה וויזואלים ברמה גבוהה מאוד, והפעם גם נורא אהבתי את סרטון הסיום.
בקיצור, אם אהבתם את העונה הראשונה, אין סיבה לא לקפוץ על השנייה.









נכתב ע"י: Crucio!


All Out!!

עוד סדרת ספורט גנרית בחילוף סקין. הפעם, רוגבי. הסיפור של אול אאוט מספר על גיון קנג'י, בחור רעשני ונמוך. הוא בבוא הזמן מתרשם מקבוצת הרוגבי של בית הספר בעקבות המהלכים המסתערים של המשחק. יחד עם עם איוואשימיזו, בחור גבוה אך חסר בטחון, שניהם מצטרפים לקבוצה.
גיון חסר ניסיון לחלוטין, הוא בקושי יודע את החוקים, ובכללי אול אאוט מרגיש משהו שראינו כבר הרבה פעמים כמו בסדרות כמו סלאם דאנק למשל. גיון הוא קלון של סאקוראגי. כל דבר שאנחנו רואים באול אאוט ראינו כבר בסדרת ספורט אחרות, פשוט בשינוי הסקין לרוגבי. אבל האם אול אאוט סדרה רעה? היא לא רעה בכלל. היא לא עושה שום דבר לא נכון. זה רק שאת הכל כבר ראינו בעבר הרבה פעמים. אבל אם במידה ומישהו מחליט להיכנס לז'אנר הספורט דרך אול אאוט, כרגע אני אגיד שאול אאוט היא בחירה לא רעה בכלל.
ואוווו הבארה של הסדרה. כל-כך הרבה בארה. איכשהו אני נהנה מהבארה של אול אאוט באופן מוזר.









נכתב ע"י: Daakkuu Sama


Mobile Suit Gundam: Iron Blooded Orphans 2nd Season

היו לי הרבה בעיות עם העונה הראשונה של IBO, אבל בינתיים הרושם מ-4 הפרקים הראשונים של העונה השנייה הוא שהסדרה השתפרה פלאים. אחד הגורמים המרכזיים לכך הוא זמן המסך המצומצם של קודליה "אם הדמויות יגידו שאני חכמה אז גם הקהל יאמין לזה" ברנשטיין, שבטוח תעשה קאמבק חופר בהמשך. עם זאת, היא לא הסיבה היחידה לכך - הסדרה מתחילה לבקר את שיטות העבודה של הגיבורים ואת תוצאות מעלליהם, מה שהיה מאוד חסר בסוף העונה הראשונה.
אם אהבתם את העונה הראשונה, בטוח תיהנו גם כאן ואתם בטח כבר צופים בה. אם התעצבנתם מהראשונה, במיוחד מקודליה, אולי כדאי לכם בכל זאת לתת לה צ'אנס (מקסימום נזרוק ביחד).

 







נכתב ע"י: Crucio!


Yuri!!! on Ice
הסדרה המדוברת ביותר העונה, יורי און אייס. בתור חובבת החלקה על הקרח, נורא התלהבתי עוד מהרגע שהכריזו על הסדרה, לפני ידענו בכלל על דמויות או עלילה. האנימה היחידה שעסקה בהחלקה עד עכשיו, Ginban Kaleidoscope, כל כך גרועה שאפילו בימי החטיבה הסובלניים שלי לא הצלחתי לסיים אותה.
עם זאת, לא הכל מושלם בגן עדן. יורי און אייס החליטה לכוון את עצמה לקהל נשי, עם פאנסירביס בהתאם, והרבה ממנו. אני לא חובבת גדולה של פאנסירביס, והוא בהחלט גורם לי להרגיש לא בנוח כאן. הסדרה אפילו לא העירה את הפוג'ושי הפנימית שבי, למרות שכן אהבתי את הדמויות בפני עצמן (מצד שני, עוד לא הכרנו מחליקים אחרים בכלל, אז מוקדם מדי לשפוט).
שני הפרקים הראשונים נראו מרשים, אבל השלישי נראה כאילו ציירו אותו ברגל שמאל בלילה לפני הדדליין. מאחר ו-3 הפרקים הראשונים שודרו בהקרנה מוקדמת, נראה שפשוט לא סיימו אותו בזמן. עכשיו רק נשאר לקוות שהפרקים הבאים ייראו לפחות כמו פרק 2.
ועכשיו, אחרי כל התלונות, אפשר להתפנגרל. כדי לעבוד על הסדרה הביאו את הכוראוגרף של Hanyuu Yuzuru, האלוף האולימפי המכהן והמחליק המדורג ראשון בעולם, והוא עשה לסדרה כ-20 קומפוזיציות! המלחין של הסדרה (רק בן 25!) גם מלחין מנגינה לכל תרגיל, ואפילו מוציאים אותן לאייטיונס אחרי כל פרק. כמו כן, הביאו מעצבת תלבושות החלקה אמיתית כדי לעצב את התלבושות בסדרה, ואפשר אפילו לקרוא ראיונות מתורגמים איתה כאן.
הרבה השקעה הלכה אל הסדרה הזאת, וגם אם יש אלמנטים שלא אהבתי בה, אני עדיין מחכה לכל פרק בכיליון עיניים ובינתיים צופה בעונת ההחלקה הנוכחית (כן, הסדרה דרדרה אותי עד כדי כך אל תוך הספורט).



נכתב ע"י: Crucio!


Occultic;Nine

אחת הסדרות המוזרות ביותר העונה. הפרק הראשון מכסה ווליום LN שלם (מתוך 2 בלבד) ומציג לנו 9 דמויות. אני אישית הבנתי הכל, רק לא זכרתי אף שם, אבל הרבה אנשים לא באמת הבינו מה הולך. פרקים 2 ו-3 היו הרבה יותר מתונים, רק שאם הפרק הראשון הבהיל אתכם עוד יש תקווה.
לאוקולטיק יש סטייל אנימציה ייחודי למדי. הוא נראה כמו CGI שציירו מעליו, למרות שאני לא בטוחה שזה בדיוק מה שנעשה שם. כך או אחרת, הסדרה נראית די טוב, גם בחרו פה זוויות "מצלמה" מעניינות, ואהבתי את הצבעים בהם השתמשו כאן.
היו שקראו לזה "a poor man's Durarara", אבל בהתחשב בלאסטרפאק בעונות החדשות של דררר, אני לא בטוחה עד כמה השוואה זו לגיטימית.
בכל מקרה, בשבילי הסדרה כן מהנה וכן מובנת, ובקצב הזה אני גם אסיים אותה. (:



נכתב ע"י: Crucio!


וזהו, אלה כל הסדרות שראינו העונה - 16, לא מעט בכלל. נראה שסתיו 16 היא עונה מוצלחת! ומה אתם חושבים על הסדרות של הסתיו בינתיים?~

2 תגובות:

  1. באופן עצוב, צופה רק ב2 סדרות העונה. סאנגאטסו נו ליון והאייקו 3. כקורא של המנגה של סאנגאטסו עלו לי המון חששות לאחר הכרזתם של שאפט כסטודיו המבצע ואני ממעריצי שאפט. שמחתי שטעיתי ושאפט בהחלט מפתיעים עם הסגנון שלהם שאיכשהו הצליח להשתלב יפה עם עלילה מדהימה כמו סאנגאטסו.

    האייקיו 3 לא יורד מהרמה של העונות הקודמות כמובן. גם כאן קראתי את המנגה ועד כה מרוצה מאוד מהסדרה, קצת מבאס שזה רק 10 פרקים, לדעתי עוד 2 פרקים היו נחמדים פה בשביל להעביר דברים קצת יותר לעומק, אבל העיקר שקיבלנו עונה מהירה מהקודמת למשחק הטוב ביותר שהסדרה הזאת הציעה לנו עד כה.

    נהניתי לקרוא שאר הפוסט גם כן, אמנם כנראה שלא אצפה בעוד סדרות העונה אבל מקווה שיצא לי מתישהו. ח'ח חברים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה קורא המנגה הראשון שראיתי שאהב את האנימה במקום להתלונן מפה עד הודעה חדשה. שאפו!

      מחק