יום חמישי, 16 בפברואר 2017

YuGiOh VRains- יוגיאו ארט אונליין?


טוב לאלו שלא מעודכנים, יוגיאו ארק פייב עומד להיגמר בקרוב. זוהי סדרת היוגיאו היחידה שלא צפיתי ממנה הרבה במיוחד, רק עד פרק 50. בכל מקרה, בשבועות האחרונים קיבלנו מידע חדש על סדרת היוגיאו הקרובה. היום קיבלנו מידע נוסף עליה, ואת שמה- VRains. הסדרה הולכת ללכת על סגנון שדי הולך לאחרונה- הראשי נמצא בתוך משחק. אז בואו נראה מה אני חושב על זה.




דבר ראשון שאגיד לגבי זה, זה לא נראה לי טוב. אבל למה זה? הסיבה העיקרית? התזמון הנוראי של הסדרה. לא הייתה לי שום בעיה עם יוגיאו ווראנייס במידה והוא היה יוצא לפניי 2012. ומה קרה לנו ב2012? סורד ארט אונליין יצא. משם, הרבה סדרות נוספות הבינו שהגימיק הזה הולך טוב, לשים את הראשי בתוך משחק. סדרות כמו Log Horizon, No Game No Life, Accel World, וBtooom הן רק כמה מהסדרות שיצאו בסמוך לסורד ארט אונליין או אחרי שחולקות את אותו הרעיון. הסיבה שבעייניי סאו כל-כך הצליח בזמנו, זה שהוא הביא לאנשים תחום באנימה שהם לא ממש ראו לפניי. כן היה לנו את דיג'ימון, ואת האק, אלו כמה בודדות ומעטות שיצאו לפניי. אותו הדבר עבד על סדרות כמו שינגקי נו קיוג'ין, שהיו בזמן הנכון להביא קהל חדש לז'אנר הזה. גם אם סדרות כמו פאפנר ואוונגליון היו הרבה לפניי עם אותו הרעיון בדיוק. יוגיאו ווראנייס עכשיו פשוט מרגיש "יאי עוד פעם הז'אנר הזה שראינו אותו המוני פעמים בשנים האחרונות". 




אז עכשיו דווקא אני רוצה להפנות את תשומת הלב לעוד סדרת יוגיאו שלקחה כיוון מוזר. יוגיאו פייב דיז. אמנם ליוגיאו ווראנייס יש כיוון מוזר (להיום לא כזה), יוגיאו פייב דיז שיצא ב2008 ישר קיבל את התגובות "דו קרב על אופנועים". וכן, היו סדרות מרוצים לפניי פייב דיז. כן היה לנו את Intial D ואת Overdrive, אך לא בדיוק בצורה הזאת. וגם כמה מהסדרות אופנועים\ אופניים האחרות יצאו אחרי פייב דיז, כמו למשל Yuwamesh Pedal או Rideback (שמרגישה לי יותר קרובה לפייב דיז מכל דבר אחר) . ועדיין, גם אינטאל די, אוברדרייב, ויואמשי פדאל- אלו סדרות מרוצים. לא בדיוק מה שפייב דיז. כן, ריידבאק יותר קרוב לפייב דיז מבחינת העלילה והמוגזמות של האקשן. 




זה לא כזה רלוונטי שביוגיאו ווראנייס הם ישחקו במשחק שונה מאשר סורד ארט אונליין והאחרים. אז בסדר, זה לא יהיה האקשן של זה. זה יהיה יותר קרוב לנו גיים נו לייף מבחינת משחקים אססטרטגים, אני אישית מוצא את הכיוון שאליו יוגיאו וראנייס הולך בתור די משעמם וחרוש. במידה והוא היה יוצא לפניי 6 שנים, שאז מה שהיה לי זה רק דיג'ימון והאק, ולא את בטום, לוג הוריזון וכל יותר מידי הסדרות באותו גימיק, כנראה שהייתי מתלהב הרבה יותר


אני כן יכול להגיד שאני אוהב את העיצוב של יוסאקו. שיש לו את האלמנט שהוא הופך לסוג של סופר סאייה כזה. גם העיצוב של המפלצת שלו נראה די מגניב. אך זה מה שאני יכול להגיד כרגע. אני כן אתן ליוגיאו ווראנייס ניסיון, כי כן, יוגיאו זה משהו שנורא קרוב לליבי. זה לא נראה לי נוראי, אלא פשוט די משעמם וחרוש, וחבל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה