יום שבת, 21 בספטמבר 2013

צוות סויקה-סאן

Crucio!
שם: נטלי
גיל: 18
אנימות אהובות: Chihayafuru, Fullmetal Alchemist Brotherhood, Tatami Galaxy, Tsuritama, Hyouka, Uchuu Kyoudai, Juuni Kokuki (Twelve Kingdoms), Ping Pong, Natsume Yuujinchou, Mawaru Penguindrum
מנגות אהובות: Honey and Clover, Bokurano, Nodame Cantabille, Solanin, Oooku
קצת על עצמי: חובבת אנימה ומנגה כבר כמה שנים, לאחרונה גם קצת נכנסתי לתחומי  הוזי'ואל והלייט נובלים. קצת פאנגירל ועם טעם די מגוון. כרגע בשוונג של מכה וגנדאמים ישנים.
MAL

Bakeneko
שם: ניב
גיל: 20
אנימות אהובות: Clannad, Steins; Gate, Mawaru Penguindrum, Evangelion 2.0, Darker Than Black
קצת על עצמי: התחלתי לצפות באנימה לפני כ-6 שנים וקראתי מנגות בודדות. עד לא מזמן השתמשתי בכינוי Naitrom (או עדיין משתמש בו כשאין ברירה). מצייר מדי פעם ומכור למחשב.
MAL




ame_sama
שם: סבי
גיל: 20
אנימות אהובות:  Tengen Toppa Gurren Lagann, Yu-Gi-Oh! 5D's, Fullmetal Alchemist: Brotherhood, Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin, Gintama'
מנגות אהובות: JoJo's Bizarre Adventure, Fullmetal Alchemist, One Piece, Cat Street, Eyeshield 21
קצת על עצמי: חובב אנימה ומנגה כעשור, פאנבוי של ג'וג'ו, גרוש + 2.
MAL
עבר לבלוג משלו - Kakumeiki



Shia
שם: נסטיה
גיל: 21
אנימות אהובות: Ga-Rei: Zero, Soukyuu no Fafner: Right of Left, Shinsekai yori, Saishuu Heiki Kanojo, Byousoku 5 Centimeter
מנגות אהובות: Solanin, Watashitachi no Shiawase na Jikan, Cat Street
קצת על עצמי: התחלתי לצפות באנימה ומנגה לפני הרבה (מאוד) שנים וכבר ראיתי וקראתי הרבה. עשיתי כמה קוספליים לפני הצבא. בד"כ יש לי נטיה לשנוא דברים או לקטול אותם ובד"כ אני גם פוסלת דברים מהר מאוד.
MAL



Kirakishou

שם: עדן
גיל: 23
סדרות אהובות (ללא הבדל דת, גזע ומדיום): Yu-Gi-Oh! 5D's, Umineko no Naku Koro ni, Toaru Majutsu no Index, Fate, JoJo's Bizarre Adventure
קצת על עצמי: חובב תחום האנימה וכדומה כבר זמן רב, אני רואה\קורא אנימות, מנגות, VNים, LNים, מה לא. אני נוהג לאהוב דברים ייחודיים ו\או נידחים למדי.
MAL






Daakkuu sama
שם: דארק
גיל: 21
סדרות אהובות (ללא הבדל דת, גזע ומדיום): Samurai Deeper Kyo, Gintama, Slam Dunk, Tales of Xiliia, Sengoku Basara, Medaka Box, Uchuu Kyodai, Fate Zero, Hikaru no Go
קצת על עצמי: אני מעריץ אנימה, מנגה, ג'יי דרמה ומשחקים כמה זמן. ידוע גם כ"דאאקוו, דארק החייט DX XD"  ושלל כינווים נוספים. בעל חיבה גדולה לסדרות היסטוריה, וגם לעיתים מכונה "סאמוראי", ובנוסף מאוד אוהב סדרות סלייס אוף לייף וספורט. במשחקים הז'אנר האהוב עליי זה כנראה "אקשן RPG" כמו לדוגמאת סדרת טיילז וקינגדום הארטס.
MAL
MDL




Kapara
שם: מאי
גיל: 17
אנימות אהובות: Durarara!!, Soul Eater, Higashi no Eden, Mawaru Penguindrum, Fate\Zero, Mahou Shoujo Madoka★Magica, Dogs: Bullets & Carnage, ועוד כמה.
מנגות אהובות: One Punchman, Oyasumi Punpun, Lovely Complex, Watashitachi no Shiawase na Jikan... טוב נמאס לי מהרשימות האלה. תגלו אחר כך.
קצת על עצמי: אני בתחום כבר די הרבה זמן, אבל באופן די כללי. מציירת הרבה, גיימרית, מדיי פעם קוראת מנגות או צופה באנימה כלשהי (SHOCKING), אוהבת משחקי הכס, לא אוהבת לעדכן את המאל והדוויאנט שלי. קסומה ומנצנצת, אבל נהנית לקטול דברים. יש לי טעם די מגוון ואני אוהבת לנסות דברים חדשים (בעיקר אוכל. או טעמים של גלידות. ומשחקים) ותכלס יש עוד הרבה מה להגיד, אבל אתן לכם לגלות את השאר אחר כך. (: יותר מעניין.

תגובה 1:

  1. אני מכין סרט אנימה על כלבת פיטבול העונה לשם מלכה שגרה בעיר שדרות שבצפון הנגב,שבזמן הצבע אדום ״התראה״ היא מאבדת את הדרך הביתה,ומכאן מתחיל מסע חזרה הביתה כשהיא פוגשת בדרך שלל דמויות כמו מכרים מהעבר ואחד מילדיה שנמסר לאימוץ,עד שהיא חוזרת הביתה היא עוברת חוויה מפחידה מרגשת קרה אוהבת בלתי נסבלת מתוקה ושורפת,שבעצם היא הייתה ממש 3 קמ מהעיר אבל אצלנו בשדרות זה ידוע שכלב שנעלם בזמן התראה יחזור רק אחרי כמה שעות או כמה ימים מהפחד והבלבול,וכל זה מתנהל ומבויים כאנימה או מנגה ובגלל זה אני צריך את הידע שלכם בעניין

    השבמחק