יום חמישי, 2 בנובמבר 2017

Keishicho Ikimono Gakari- ביקורת ג'יי דרמה



אוהבים בעלי חיים? אוהבים סדרות בלשות? ברכותיי, מצאתי את הסדרה המושלמת בשבילכם!



חיות מאז ומתמיד היו דבר שאהבתי. עוד בתור ילד קטן הייתי צופה בנשיונאל ג'יאוגרפיק, ועושה את זה עד היום. לראות תנינים צדים זברות זו אחת התענוגות שלי. זה כבר שנתיים מאז שהחתולה שלי, מיטסוהידה, כפתה את עצמה עלי לאחר שהייתה חתולת רחוב (וכמובן שאני נהנה מכל רגע איתה) . אז כן, שמצאתי את הדרמה הזאת, לא היה לי היסוס והתחלתי. ועל כן, הפוסט. 

הסיפור עוקב אחר סודו טומוזו (Sudo Tomozo), שוטר ובלש מקצוען. אלא שלאחר תקרית מצערת שבו סודו נורה בראשו, הוא שוכח את כל עברו. לאחר המקרה הזה, סודו מועבר מהיחידה הראשית של המשטרה ליחידה חדשה: יחידת בעלי החיים של המשטרה. שם הוא פוגש שוטרת ובלשית שהולכת להיות השותפה שלו, נערה צעירה ואנרגטית עם חיבה עצומה לבעלי חיים בשם אוסוקי קייקו (Usuki Keiko). 

המטרה של יחידת בעלי החיים, סודו, ואוסוקי היא לעזור לאותם בעלי חיים נטושים שהבעלים שלהם אינם עוד איתם (בדרך כלל שהם נרצחו). רוב הפרקים עובדים בצורה כזאת: מציגים לנו את החיה שבה הולכים להתעסק בפרק, ומשם סודו ואוסוקי מתחילים לחקור את מותו של האדם. החקירות נהדרות, והפתרון לפאזלים שבהן משולב באופן מעניין שקשור במאפיינים של החיות שעוסקים בהן במהלך הפרק. 


מגוון החיות בסדרה מעניין. כמו שראיתם בתמונה למעלה, אחת החיות בסדרה אלו פינגווינים, וחלק מהחיות הנוספות כוללות פיראנות, ינשופים, קיפודים, ודבורים. הסדרה גם נותנת לעצמה מקום של מעט מתן ידע על בעלי החיים. ככה למשל, בפרק עם הפינגווינים היא מסבירה שלא כל הפינגווינים חיים בקרח, ונותנת כדוגמא את הפינגווין האפריקאי. 

הדמויות בסדרה נהדרות, מצחיקות, וצבעוניות. סודו הוא דמות נהדרת, אחת מדמויות הבלשים הרגילות של השחקן שלו, וואטאבה אטסורו (ששיחק בסדרות כגון Bitter Blood). כמו בביטר בלאד, וואטאבה אטסורו מוכיח לנו שוב שהוא מסוגל לבצע תפקיד של בלש קומי, וזה עשוי נהדר. אך הכוכבת האמיתית של הסדרה זוהי אוסוקי (שאגב, השחקנית שלה, האשימוטו קאנה, שיחקה את קאגורה בלייב אקשן של גינטאמה). אוסוקי אוהבת חיות ברמה קיצונית. במהלך הסדרה היא מזכירה שוב ושוב שהיא מעדיפה בעלי חיים על פני בני אדם, וזה מוצג בצורה די קומית. אוסוקי גם פעמים רבות קוטעת את חוט המחשבה של עצמה, מה שיוצר סצנות קומיות רבות נהדרות. אבל זה לא כל מה שיש לה להציע, היא לא רק דמות משעשעת, חמודה וטיפשונת. אוסוקי היא אינטליגנטית באותה מידה כמו סודו. הידע שלה על בעלי חיים רחב, והיא זו שמגיעה לפתרון הסופי רוב הזמן, שכן, הפאזלים עוסקים במאפיינים של בעלי החיים. 

הקומבו של אוסוקי וסודו הוא נפלא. גם שאר דמויות המשנה נפלאות. למשל, יש לנו את שיג'ימה (Shijima), שוטר שמעריץ את סודו ונמצא רוב הזמן בזירת הרצח, ועושה הרבה משחקי מילים משעשעים יחד עם סודו. יש למשל את אישימאטסו (Ishimatsu), השותף הקודם של סודו, שמקבל גם סיפור רקע לא רע בכלל. 

 
מה אני אגיד? קיישיצ'ו איקימונו קאגארי הייתה סדרה נהדרת בשבילי. היא זוהרת בהומור המשובח שלה, זה לצד הפאזלים של החקירה האיכותיים, כל זה לצד כל בעלי החיים המהממים של הסדרה שמשולבים בחקירות יחד עם דמויות איכותיות ביותר. 

בתור אחד שאוהב בעלי חיים, הסדרה הזאת הייתה תענוג מוחלט בשבילי בכל רגע בה. עכשיו ברשותכם, אני הולך לעשות דבר נוסף עם בעליי חיים, להכין מהיפופוטמים ואריות ארנקים בAssassin Creed Orgins. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה